Our server costs ~$56 per month to run. Please consider donating or becoming a Patron to help keep the site running. Help us gain new members by following us on Twitter and liking our page on Facebook!
Current time: April 29, 2024, 7:35 am

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Languages (anything but English)
#1
Languages (anything but English)
Here we try to speak in different languages to each-other. Don't be shy, the more mistakes, the more we learn.

Hola

Ola

Bonjour

Guten Tag

Hei

Hej

Konichiwa
Reply
#2
RE: Languages (anything but English)
Hola. Esto me gusta. Adelante!
Pointing around: "Fuck you, fuck you, fuck you, you're cool, fuck you, I'm out!"
Half Baked

"Let the atheists come to me, and stop keeping them away, because the kingdom of heathens belongs to people like these." -Saint Bacon
Reply
#3
RE: Languages (anything but English)
Gai kukken afen yam
Reply
#4
RE: Languages (anything but English)
In Anbetracht der Tatsache, dass sich innerhalb dieses Forums eine sehr große sprachliche Vielfalt befindet, denke ich das ein, der sprachlichen Vielfalt gewidmeter Gedankengang, zu einem unüberschaubaren und chaotischen Kuriositäten Kammer entwickeln wird. Von dem mit höchster Wahrscheinlichkeit wohl niemand etwas lernen wird.
Reply
#5
RE: Languages (anything but English)
(March 12, 2013 at 1:10 am)jrsm_10 Wrote: Hola. Esto me gusta. Adelante!

Bueno. Hablo un poco de "Spanglish", espero que entiendas.

Entonces, que tal?

(March 12, 2013 at 1:14 am)Minimalist Wrote: Gai kukken afen yam

A gutn tog... Ku Fartzer. Vi geyt es?

(March 12, 2013 at 1:25 am)The Germans are coming Wrote: In Anbetracht der Tatsache, dass sich innerhalb dieses Forums eine sehr große sprachliche Vielfalt befindet, denke ich das ein, der sprachlichen Vielfalt gewidmeter Gedankengang, zu einem unüberschaubaren und chaotischen Kuriositäten Kammer entwickeln wird. Von dem mit höchster Wahrscheinlichkeit wohl niemand etwas lernen wird.

Dann werden wir lernen. Nein? Wie geht's?

(Ich sehe Ähnlichkeiten zwischen Jiddisch und Deutsch)
Reply
#6
RE: Languages (anything but English)
(March 12, 2013 at 1:41 am)naimless Wrote: Dann werden wir lernen. Nein? Wie geht's?

(Ich sehe Ähnlichkeiten zwischen Jiddisch und Deutsch)

Ich glaube ihnen nicht das sie dies verstanden haben, ich habe versucht mich so kompliziert wie mir es möglich ist aus zu drücken.
Reply
#7
RE: Languages (anything but English)
(March 12, 2013 at 1:44 am)The Germans are coming Wrote: Ich glaube ihnen nicht das sie dies verstanden haben, ich habe versucht mich so kompliziert wie mir es möglich ist aus zu drücken.

Avril Lavigne sagte, warum musstest du gehen In und Sachen so kompliziert Machen?



Reply
#8
RE: Languages (anything but English)
Ich denke ihre Übersetzung ist falsch
Reply
#9
RE: Languages (anything but English)
Scheiß drauf, ich hab mich in deinen Blick verliebt...
Reply
#10
RE: Languages (anything but English)
Jedoch haben wir uns noch nie gesehen.
Reply



Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Ask me anything FrustratedFool 31 2047 August 30, 2023 at 12:23 pm
Last Post: arewethereyet
  Languages Ahriman 106 7086 January 21, 2023 at 12:34 pm
Last Post: Ahriman
  English Premier League Football (Soccer) Jack8 10 498 November 19, 2022 at 11:33 pm
Last Post: Jack8
  Anyone know anything about smoke detectors? Brian37 37 2084 November 8, 2021 at 4:10 pm
Last Post: The Grand Nudger
  Countries have different names in different languages Dundee 22 2132 June 26, 2021 at 2:20 pm
Last Post: GUBU
  Do you say anything to anti maskers in public? Brian37 37 2297 January 6, 2021 at 11:51 am
Last Post: Gawdzilla Sama
  Parent Trap movie, do you think Lindsay Lohan does British English well in it? Sweden83 6 966 December 5, 2020 at 2:50 pm
Last Post: arewethereyet
  English is treacherous ... Gawdzilla Sama 2 313 September 17, 2018 at 7:37 am
Last Post: Gawdzilla Sama
  English Language Books in Germany Rhondazvous 2 453 September 9, 2018 at 12:17 pm
Last Post: Rhondazvous
  Ask me anything Lucanus 41 4010 August 21, 2018 at 8:36 pm
Last Post: Fireball



Users browsing this thread: 1 Guest(s)